Harmonieorkest Panta Rei Leuven

Panta Rei is steeds op zoek naar enthousiaste muzikanten

Gebouw/Lokaal: Heilige-Drievuldigheidscollege Leuven
Oude Markt, 3000 Leuven

Harmonieorkest Panta Rei Leuven kent een rijke geschiedenis aan concerten op hoog niveau, concertreizen met fantastische podia en fijne evenementen doorheen het jaar die de banden tussen muzikanten en met de vrienden en sympathisanten van het orkest versterken.

Panta Rei brengt werken op uitdagend speelniveau. Jaarlijks voeren ze een tweetal concerten op: het voorjaarsconcert in april-mei en het najaarsconcert in december. Thema en werken variëren en worden voor elk concert opnieuw bepaald binnen een werkgroep bestaande uit muzikanten van het orkest. Ook tijdens de zomer trekken ze er graag in groep op uit in het kader van een concertreis. Afgelopen jaren maakten ze Zuid-Engeland, Griekenland, Noord-Spanje, Zuid-Frankrijk, Toscane, Slovenië en Noord-Italië al onveilig. De opzet: een sfeervolle reis met muzikanten en familie, waarbij we mooie concerten brengen voor buitenlands publiek. Heel wat bevriende muzikanten spelen voor de gelegenheid mee met het orkest op deze buitenlandse avonturen.

Voel je je geroepen om muzikaal je grenzen te verleggen in fijn gezelschap en ben je op zondagvoormiddag, het wekelijks repetitiemoment, beschikbaar? Laat het weten via info@harmonie-pantarei.net

Muzikant met kind(eren)? Hiervoor voorzien we opvang tijdens de repetitie.