Mannenkoor Terpander

Mannenkoor Terpander werd opgericht om het prachtige repertoire voor mannenkoren ook in Leuven (België) uit te voeren.

Gebouw/Lokaal: bijgebouw Sint-Michiels (Naamsestraat)
Sneppenstraat 88, 3010 Kessel-lo

Hiertoe komt het mannenkoor o.l.v. dirigent Koen Vits 2-wekelijks samen, en studeren de leden thuis zelfstandig verder aan de stukken.
De repetities resulteren minstens 2x per jaar in een concert en leverden totnogtoe een mooie score van 88% op het provinciaal koortornooi van de provincie Vlaams-Brabant, alsook een groeiend publiek in het Leuvense.

De muziekstijl is gevarieerd, van oud over modern tot hedendaags. Zo werd al wat oude Engelse muziek in het repertoire opgenomen, naast enkele werken van Kurt Bikkembergs en enkele parels van Van Nuffel.

Terpander is altijd op zoek naar mannen met koorervaring en zin om te zingen! Heb je interesse om mee te doen? Mail dan naar bestuur@terpander.be voor een uitnodiging om eens een repetitie mee te doen!