Activplus

Een vrije onafhankelijke vereniging die maandelijks een activiteit organiseert voor Senioren vanaf 50 jaar.

Hertogstraat, 143 /603, 3001 Heverlee

De vereniging heeft als voornaamste doelstellingen:

* Wijzen op het belang van actief te blijven;
* Organiseren van informatievergaderingen over gezonde voeding, gezondheid, wonen (rusthuisbewoning, immobiliën), successie, fiscaliteit, enz.);
* Het inrichten van sociale, culturele en aangepaste sportactiviteiten zoals wandelen, fietsen, toneel, groepsuitstappen, voordrachten, etentjes, enz.;
* Advies verstrekken en hulp bieden aan de leden, indien mogelijk en voor zover ze dit wensen;
* Deelnemen en meewerken aan relevante adviesraden binnen de gemeente;

Wie kan bij ons terecht:

* Iedere man of vrouw van welke godsdienst of filosofische overtuiging;

Aarzel niet om aan te sluiten bij deze dynamische club, waar je je onmiddellijk zult thuis voelen, en je de mogelijkheid wordt geboden om je vriendenkring te vergroten.

Vrije onafhankelijke 50-plussers die ook zelf, na samenspraak met het bestuur, een activiteit wensen te organiseren voor onze leden!