Bachata con Emoción

Gebouw/Lokaal: Sport & Squash Club De Vaart
Kolonel Begaultlaan 15, 3012 Wilsele

Over deze vereniging

Bachata con Emoción is een Latin dansschool in Leuven, opgericht door La Rubia y El Moreno (Liesje & Oscar). Sinds 2016 bieden we danslessen Bachata aan in verschillende stijlen (Moderna, Sensual, Dominicana, Bachatango …) en meer recent ook Salsa Cubana.

Wij hopen dat onze school niet alleen een plaats is waar je leert dansen, maar ook waar je de stress van het dagelijkse leven even opzij kan zetten. Een plaats waar je je kan ontspannen en genieten onder vrienden. We verbinden mensen op de dansvloer, want daar gaat het tenslotte over bij Salsa & Bachata, maar zeker ook daarbuiten! Dus blijf gerust na de les voor een drankje en een interessante babbel.

We organiseren lessen op verschillende niveaus zodat iedereen zijn plekje vindt, of je nu nog maar pas startte of al een doorwinterde danser bent. We vinden goede techniek belangrijk, zodat je echt kan groeien als danser, maar je zal zien dat er ook heel wat afgelachen wordt in de lessen.

En alsof dat nog niet genoeg is, is dansen de perfecte manier om in beweging te blijven of aan je zelfvertrouwen te werken (zonder het te beseffen).