CLIP vzw

CLIP is een jeugdvereniging die taalvakanties Frans en Engels organiseert. Bij hen leer je de taal durven spreken.

Tervuursesteenweg 611, 3001 Heverlee

CLIP taalvakanties vzw is een landelijk erkende jeugdorganisatie in Heverlee. Je kan er taal- en skivakanties (Frans en Engels) in binnen- en buitenland boeken voor jongeren van 6 tot 20 jaar. De nadruk ligt vooral op het “durven” spreken. Door middel van leuke en leerrijke activiteiten overwinnen zij de drempelvrees die vele deelnemers hebben. Als je met CLIP op vakantie bent geweest, dan weet je het wel. Dit zijn geen gewone taalvakanties. Het unieke zit eerst en vooral in de inspiratie. Geen EN maar IN. Het Frans/Engels zit gewoon in de animatie en omgekeerd. Je komt er niet om les te volgen, maar wel op de theorie in praktijk om te zetten, om te leren durven spreken (waarbij fouten maken mag), al doende te leren.