Fotocollectief Leuven

Fotocollectief Leuven zijn eensgezinde creatieve hobbyfotografen die de fotografie in al haar verscheidenheid verkennen.

Gebouw/Lokaal: Scoutszolder Wilsele Dorp
Albert Woutersstraat 28, 3012 Wilsele

Fotocollectief Leuven is een groep eensgezinde creatieve hobbyfotografen die graag de fotografie in al haar verscheidenheid verkennen. Ze doen dat vanuit een groot respect voor het fotowerk van anderen. De leden van het FCL hebben een constructieve drive om creatief mooie beelden te realiseren. Ze tonen hun foto’s aan elkaar en krijgen opbouwende feedback en nuttige tips; ze organiseren workshops, voordrachten en uitstappen. Zodoende bouwen de leden ervaring en kennis op om progressie te maken qua visie, beeldtaal en techniek in hun eigen werk. Ook absoluut beginners kunnen aansluiten, ze begeleiden hen met raad en daad met de beginstapjes van de fotografie.