JCI Leuven vzw

JCI is een ideaal startpunt voor het uitbreiden van je netwerk en het opbouwen van levenslange vriendschappen.

Désiré Mellaertsstraat 100, 3010 Kessel-Lo

JCI Leuven vzw is een ambitieuze vereniging voor jonge professionals en jonge ondernemers tussen de 18 en 40 jaar. Als jonge economische kamer maken we deel uit van een wereldwijd netwerk van ambitieuze jongeren met een honger naar kennis, een neus voor ambiance en een engagement voor de maatschappij. We bieden een speeltuin om te groeien in de zaken waar je anders niet de kans toe zou krijgen.

Als vereniging is JCI Leuven gekend als een organisatie voor geëngageerde en ondernemende mensen, in de brede zin van het woord, die zich voorbereiden om leidinggevende functies op te nemen in het privé- en openbaar leven. Specifiek voor alle functies en op alle niveaus geldt het principe ‘one year, one man, one job’. Zo krijgt iedereen dezelfde kansen tot zelfontplooiing en vorming.

Gezocht:

We zijn continu op zoek naar nieuwe leden (ouder dan 18 jaar en jonger dan 40 jaar) uit Vlaams-Brabant.