Kalipso

Kalipso is een gezellige groep singles uit de regio Leuven en Vlaams-Brabant die heel wat activiteiten samen doen.

Guido Gezellelaan 9 bus 21, 3010 Kessel-lo

Kalipso is een gezellige groep singles uit de regio Leuven en Vlaams-Brabant. Ze doen wekelijks heel wat activiteiten samen.

Ben je het beu om steeds alleen op pad te gaan? Door je bij Kalipso aan te sluiten, bieden ze je de mogelijkheid om je sociale contacten uit te breiden. Bij de leden zijn er wellicht mensen waarmee jij goed kan opschieten. Maandelijks vind je bij Kalipso een uitgebreid en gevarieerd aanbod van activiteiten. De leden zijn overwegend tussen 45 en 65 jaar. Kalipso is een niet-commerciƫle vzw van, voor en door singles.

We zijn geen zelfhulpgroep, geen huwelijksbureau en doen niet aan relatiebemiddeling.