Mahjongvereniging De Rode Lotus Leuven

Mahjong is een gezelschapsspel van Chinese oorsprong, vergelijkbaar met spellen zoals poker, kleurenwiezen en rummikub.

Gebouw/Lokaal: Demo-Spel Kessel-Lo
Diestsesteenweg 63, 3010 Leuven

Bij mahjongvereniging De Rode Lotus Leuven kan iedereen terecht die graag kennis wil maken met mahjong:

• Woensdagavonden, 19.30 tot 22 uur - tweewekelijks: MCR (Chinese stijl mahjong)
  • Dinsdagavonden, 19.30 tot 22 uur - tweewekelijks: Riichi (Japanse stijl mahjong)

Plaats van afspraak: Demo-Spel in Kessel-Lo

Spelers die MCR al aardig onder de knie hebben, kunnen aansluiten bij de clubcompetitie-avonden, doorgaans tweewekelijks op donderdagavond vanaf 19u30 (opgelet: andere locatie en met aanmelding!).

De Rode Lotus is altijd op zoek naar denksportliefhebbers, bijzondere mahjongspellen, en een geschikte locatie voor al dan niet publieke speelavonden of toernooien.