Reuzegom

Volkskunstgroep Reuzegom is één van de top volksdansgroepen in Vlaanderen.

Gebouw/Lokaal: 't Celestijntje - danszaal
Celestijnenlaan 19, 3001 Heverlee

In 1945 richtten enkele enthousiastelingen in Leuven de volkskunstgroep Reuzegom op. Ondertussen is de groep uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende volkskunstgroepen in Vlaanderen.

Reuzegom neemt met veel plezier deel aan uw festival, stoet, buurtfeest, processie, familieviering of andere festiviteit. Ze hebben een ruime podiumervaring zowel in grote theaters als in bescheiden kermistenten en passen optredens graag aan aan de tijd en ruimte die u ter beschikking heeft.   Dankzij eigen choreografieën, live orkest en kleurrijke kledij, ogen en klinken de shows fris en dynamisch, waardoor ze een ruim publiek kunnen boeien.  Ze verweven dans, zang, muziek en vendelen tot een enthousiast geheel van 20 minuten of langer, tot eventueel zelfs een avondvullende voorstelling. Kwaliteit, afwerking en beleving staan hierbij steeds centraal.   Meer informatie op www.reuzegomleuven.be

Heb je zin om mee te dansen, muziek spelen, vendelen? Neem dan contact op: info@reuzegomleuven.be. Reuzegom is er voor jong en oud, ervaren dansers en beginnelingen.

Dansen: vanaf het 6de studiejaar

Vendelen: vanaf 8 jaar