Soundlabs

Soundlabs is een artistiek platform voor experimentele creatie uit Leuven.

J. Vandenbemptlaan 4, 3001 Heverlee

Soundlabs is een Belgisch artistiek platform voor experimentele creatie, voornamelijk in Leuven maar ook daarbuiten. Het platform biedt een aantal keer per jaar een podium aan avontuurlijke kunstenaars die graag buiten de lijntjes van hun vakgebied kleuren.

Performances variëren van muziek tot dans, film en literatuur, of een bruisende cocktail van verschillende kunstvormen door elkaar. Soundlabs is ook een springplank voor opkomend talent uit de regio, door hen een dialoog aan te bieden met gevestigde artiesten. Ieder concert belichaamt een unieke ontmoeting op een originele locatie, met altijd verrassende resultaten.

Geïnteresseerd om zelf eens deel te nemen? Stuur een mailtje naar info@soundlabs.be

Wie weet valt er een mooie opportuniteit uit de bus!