Stanistil

Stanistil, het nieuwe folkinitiatief in Leuven staat voor het organiseren van bruisende folkbals!

Adres en contact

Domeinstraat 37, 3010 Kessel-lo

Over deze vereniging

(Français dessous/English below)

Geïnspireerd door organisaties zoals Folk in Leuven, Cadansa en Latjughan wil Stanistil bruisende, gezellige en kwalitatieve bals brengen.

Wat verstaan wij daar onder? - Wij brengen graag goede groepen. - Een gezellige sfeer geeft een unieke belevenis. Door per bal een thema te voorzien, hopen we de dansers aan te moedigen om hier op in te spelen en mee te zorgen voor een unieke sfeer. - Een goede dansvloer is belangrijk, daarom vonden wij het belangrijk een danszaal met parketvloer te kunnen aanbieden. - Een nieuw team, een nieuwe locatie en een nieuwe visie… We staan altijd open voor suggesties, dus laat na het evenement zeker jullie mening horen.

-------

Inspiré par des organisations telles que Folk in Leuven, Cadansa et Latjughan, Stanistil veut proposer des bals pétillants, conviviaux et de bonne qualité.

Qu'entendons-nous par là? - Nous voulons inviter de bons groupes. - Une ambiance conviviale apporte une expérience unique. En donnant un thème à chaque bal, nous espérons encourager les danseurs à participer à la création de cette ambiance particulière. - Une bonne piste de danse est importante, nous tenions donc à vous proposer une salle pourvue de parquet. - Une nouvelle équipe, une nouvelle salle et une nouvelle vision… Nous sommes toujours ouverts aux suggestions, n'hésitez donc pas à nous communiquer votre opinion après l'événement.

-------

Inspired by organizations such as Folk in Leuven, Cadansa and Latjughan, Stanistil wants to organize bustling, cosy and qualitative balls.

What do we mean with that ?

We like to bring good groups. A cosy atmosphere gives a unique experience. By providing a theme for each ball, we hope to encourage the dancers to respond to this and to ensure a unique atmosphere. A good dance floor is important, that is why we found it important to offer a dance hall with parquet floor. A new team, a new location and a new vision ... We are always open to suggestions, so please let your opinion be heard after the event.

• Erkend door de stad Leuven
  • Is lid van: Cultuurraad