Vlaamse Kring Regio Leuven

Een Vlaamse socio-culturele vereniging voor iedereen

Gebouw/Lokaal: Café Tempo
Becker Remyplein 52, 3010 Kessel-lo

Deze feitelijke vereniging heeft tot doel het Vlaamse sociale en culturele leven te bevorderen door het inrichten, ondersteunen en/of faciliteren van allerhande activiteiten en initiatieven van voornamelijk socio-culturele aard in de Leuvense regio (en daarbuiten).

Vlaamse Kring Regio Leuven is partijpolitiek onafhankelijk en pluralistisch ingesteld, maar wel geïnspireerd door een Vlaams samenhorigheidsgevoel. Ze werken samen met eender welke andere organisatie of privé-persoon die deze gezindheid minstens genegen is.

Voel je je aangetrokken tot deze opvattingen en activiteiten, en wil je er zelf een steentje toe bijdragen? Dat kan! Gewoon een seintje geven volstaat ... Er is geen lidgeld verschuldigd. Het enige wat ze vragen is zo af en toe eens op jou te kunnen rekenen. Alvast bedankt !

Wil je Vlaamse Kring Regio Leuven gewoon eens wat beter leren kennen? Kom dan alvast naar één van de volgende activiteiten.