vzw LevensSTrooM

Vzw LevensSTrooM organiseert allerlei leuke activiteiten die te maken hebben met natuur, kruiden en gezondheid.

Gebouw/Lokaal: De Druïde
Jan Van Avondtstraat 25, 3000 Wilsele Putkapel

Deze vereniging richt zich met een breed aanbod naar alle mensen die interesse hebben in persoonlijke groei. Zo zijn er kruidenactiviteiten, doe-momenten in de buurttuin, een fotozoektocht, aromatherapie, hydrolatenweekends en veel meer activiteiten rond natuur en gezondheid.

Daarnaast organiseert LevensSTrooM ook meer spirituele activiteiten zoals een inspiratiemoment (groepsgesprek op basis van een inspirerende film), een cursus over een alternatieve kijk op gezondheid, EFT-opleiding ... Of is er gewoon een gezellig samenzijn tijdens een buurtcafé, een concertje of een quiz.

Leden ontmoeten elkaar in de kruidentheek De Druïde of in de buurttuin 't Hoogveldje. Zo kan je tijdens het zomerseizoen elke zondag van 10 tot 11u kennis komen maken in 't Hoogveldje en wat lekkers meenemen (of brengen) van onze deeltafel.

LevensSTrooM is steeds op zoek naar helpende handen om bv. mee te bouwen aan de buurttuin 't Hoogveldje, vrijwilliger te zijn binnen de kruidenteek De Druïde of te helpen bij de activiteiten.